Pages

30 Nov 2013

Janda muda 13 tahun pernah dirog*l tiga lelaki 4 bulan sebelum kahwin?

Laporan eksklusif oleh The Star

Mungkin ada yang terlepas membaca kisah tentang gadis yang berkahwin pada usia 12 tahun dan diceraikan talak 3. Mereka berkahwin kurang setahun kemudian bercerai kerana tiada persefahaman.

BACA DI SINI: Pasangan muda berkahwin belum cukup setahun akhirnya bercerai talak 3!

Hari ini akhbar Sinar Harian melaporkan ....


Akhbar The Star dalam laporan eksklusifnya semalam menyiarkan kenyataan bapa remaja perempuan tersebut mendakwa anaknya itu telah membuat laporan polis pada 15 Julai 2012 mengadu dia telah dirogol oleh tiga lelaki.


Jadi maksudnya, sebelum kahwin gadis ini mendakwa dia dirogol oleh 3 orang lelaki. Salah seorang lelaki itu adalah bekas suaminya. Kemudian dakwaan itu digugurkan sebelum dia dikahwinkan untuk menutup aib. Namun selepas berkahwin, dia tidak mendapat layanan yang sewajarnya daripada bekas suami. Kemudian dia diceraikan.....???

Apa maksud layanan yang sewajarnya?

Menurut bapa kepada gadis tersebut, anaknya mengatakan dia kerap ditampar dan dipukul serta tidak diberikan makanan oleh keluarga mertua. Anaknya juga pernah mengadu ingin bercerai sekitar bulan Oktober kerana tidak mampu bersabar dengan layanan mertuanya.

Menurut bapa gadis tersebut juga, keluarga mertua anaknya juga pernah berjanji akan memberi kebenaran kepada Nur Fariza untuk terus bersekolah namun ia berlaku sebaliknya.

Ini cerita daripada sebelah pihak perempuan. Bagaimana pula cerita sebelah pihak lelaki? 


Menjadi isteri pada usia 12 tahun



Sumber

Terima Kasih

My Blogger TricksAll Blogger TricksLatest Tips and Tricks

No comments:

Post a Comment