Pages

21 Nov 2012

Tahniah Diana Danielle ! Baru 16 Hari Nikah, Sudah Mengandung

Sama cantik, sama padan, bagai bola dibelah dua...


Pelakon kacukan Amerika-Melayu, Diana Danielle, 21 dikhabarkan sudah mengandung. Farid Kamil dan Diana Danielle bernikah pada 3 November 2012 yang lalu dalam sebuah majlis ringkas tetapi meriah di tepian tasik Hotel Flamingo Ampang, Kuala Lumpur.


Aku menulis pasal DD bukan sebab makcik peminat dia. Suami dia pun aku tak minat. Aku kan dah ada yang punya. Sebabnya secara kebetulan minggu ni entri aku pasal period, pregnant, UPT test dan sewaktu dengannya. Hrrrmm...tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia...tak siapa tahu.

Pada 18 November lepas, Diana Danielle melalui akaun rasmi Twitternya berkongsi berita gembira dia telah disahkan  mengandung secara tidak rasmi.


Diana Danielle menulis macam ni — “The most precious birthday present, thanks Allah SWT” dan disertakan sekeping gambar alat uji kehamilan yang menandakan dia sedang hamil.

Betullah tu dah pregnant, UPT positif, ada 2 lines.



Pada firasat akulah, masa dia nikah, waktu tu adalah waktu dia subur. Waktu dimana berlakunya pelepasan telur atau dalam istilah sains dipanggil ovulasi. Bila dia bersama dengan suaminya, kebarangkalian utk berlaku persenyawaan antara telur dan sperma adalah sangat tinggi. DD ini masih muda, sebab itulah sangat subur. Mungkin kandungannya baru 2 minggu. Semuanya atas kehendak ALLAH.


Berita yang Diana Danielle hamil menjadi bualan para peminat hiburan tempatan dan ramai yang tumpang gembira, tidak kurang yang seakan tidak percaya. Maklumlah baru jer 16 hari nikah. Ini maknanya "bunting pelamin" ler tu...


Aku tumpang gembira (jeles sikit jer...) Baru kawin dah nak dapat anak. Aku ini, bukan kata anak, cucu pun takde!




Terima Kasih

My Blogger TricksAll Blogger TricksLatest Tips and Tricks

No comments:

Post a Comment